Thursday, October 29, 2009

Wrestling Fanatic!!!

tajuk yang speaks for itself.. hehehe... bagi kwn2 yg dh lama kenal aku they know how fanatic i am about wrestling.. cuma skang ni aku masih minat wrestling cuma x se'tegar dulu.. FYI eventhough adik beradik aku suma pompuan..masa aku kecik2 dulu hingga ke zaman muda2 belia dulu, yg kurang layan wrestling adalah along dgn abah je.. korg jgn xcaya masa aku kecik dulu mak aku siap bawa lesung batu depan tv nk layan wrestling sambil masak sambal belacan wooooooo.... hahaha... cuma skang ni atas faktor usia dan kesedaran bahawa itu adalah lakonan semata2 mak aku dh xlayan wrestling lgsung.. skang ni kalo mak aku nmpk kitorg tgk wrestling (anak2 buah aku pun layan gak.. thx kpd makcik dia yg sorg nih), mesti mak aku bebel.. hehehe..

FYI.. disini aku nk bgtau yg aku tgk wrestling bukan sbb aku ni pervert eh.. hehehe.. bukan sbb nk tgk jantan berbadan sasa berlawan dgn hanya pakai 'seluar kecik' je.. aku mmg minat tgk moves yg wrestler2 ni buat.. ada yg melayang, melambung, menegak, terbaring suma adala.. hehehe.. nama2 moves pun jgn ingat aku x tau.. ada clothesline (bukan closeline ye panik... wahaha) ada swanton bomb (by jeff hardy), last ride (by undertaker), ada 619 (by rey mysterio) ehhh bykla lg.. xmuat nk tulis suma..

sooo... to all wrestling fanatics out there, mohla kite sembang2 and tukar2 idea pasal wrestling.. aku tau suma tu lakonan.. so what?? its called World Wrestling Entertainment anyway.. duhhh... realiti tv pun byk lakon gak bukan sumanya realiti.. aku just nk inform gak yg aku minat tgk je.. merchandise2 tu suma aku xde.. mahal la.. hehe.. so to all WWE fans.. eager to get ur response.. peace out.. salam..

No comments:

Post a Comment