Wednesday, October 28, 2009

feelin down to the ground

korg pernah x kadang2 rasa mcm down gilerr.. maybe lepas kena bambu xpasal2 ke atau bile tetiba je teringat kisah silam yg masih berbekas dalam ati smpai skarang ke.. kadang2 tu prasan x tetibe je kite bole ilang mood.. knape eh??? aku yakin suma org pernah mngalami situasi ni.. sometimes kehilangan mood ni bole cpt2 kite 'end kan tp sumtimes mcm terngiang2 je.. kite dok terpikir2 knape la aku jadi cmni, knape la org buat aku cmni, knape la aku buat diri aku cmni, mesti ada kita terpikir kan.. ntahla..

aku tulis post yg ni pun pasal tetiba je aku teringat sumthing yg all of a sudden buat aku down skit.. skit je x byk.. hehe.. benda alah ni dh agak lama terngiang2 dlm kepala ni and it kinda comes and goes.. mesti kwn2 yg rapat ngan aku ingat aku memikirkan pasal seseorg tp jujur aku kata apa yg aku pikir ni xde kena mengena dgn org lain.. it has to do with me, my life and where the hell its leading to.. there are still a lot of potholes in my life right now and honestly speaking i dunno wht to do.. bukanla aku nk kata org lain xde masalah and mungkin masalah org lain lg besar dr aku but aku just nk meluahkan apa yg terbuku je.. bukan niat aku nk merendah2kan org lain.. and bukan aku nak kata yg aku xberusaha dan berdoa pd yg Maha Esa.. Doa xpenah lekang InsyaAllah..

betulla kata orang, usia mematangkan kite... aku rasa the best medicine of being gloomy adalah ingat Allah, ingat keluarga, ingat insan2 yg syg kt kite, maafkanla mereka yg pernah melukai kita dan sentiasa berfikiran positif (Allah takkan menduga umatnya melainkan Allah tahu kite mampu menempuhnya)

hehehe.. soriii mlm2 ni emo skit.. hihihi ;-p

1 comment: