Friday, October 23, 2009

aku dan senarai hitam.. wahaha


mesti ramai yg buat pinjaman ptptn kan??? kan??? kan???
aku pun sama dan baru2 ni aku dpt surat cinta kaler itam legam.. hehe
nama aku dh itam dlm senarai nama yg aku gerenti panjang berjela2 bole buat kain langsir umah mak aku.. hahaha.. aku mengaku aku xberapa membaca agreement dan aku gerenti ramai yg buat gitu...
ntahla.. mungkin kita ni ignorant atau mungkin kita ni 'in denial'..alahh aku pun sama.. masa mula2 keje tu pikir nanti dulula bayar ptptn ni.. 1st time dpt gaji ni.. enjoyla dulu.. lama2 dh liat nk bayar.. lama2 dh xbole nk byr sbb dh ada commitment @ hutang2 yg baru..
bile dpt surat cinta itam legam barula gelabah.. itupun sehari dua je pastu rilek balik.. buat2 lupa.. hehehe..
aku kena bayar rm5k dlm masa 14 hari... aduhhhhh mana aku nk cekau nihhh... gilo apo?? bisnes? aku kureng skit tang ni.. mlm?? itu aku lg kureng minat.. cmne eh??? so dikesempatan ni aku nk promote jugakla sapa2 yg tgh buat degree ke, masters ke, PhD ke.. yg nk minta tlg check grammar thesis korg tu InsyaAllah aku bole tolong check kan.. but it comes with a price la.. hehe.. itu je bakat aku ada nk buat cmne.. huhuhu sedeyy..
so renung2kan dan slamat membayar utaaaang!!!

No comments:

Post a Comment