Wednesday, May 4, 2011

a friendly visit

ello suma2... morning..

pagi ni teramatla malas nk buat keja sbb badan rasa sengal2 due to site visit n site meeting smlm kt penang.. so due to that, rasa2nya aku nk hupdate blog jap..

last wed, ada member inform aku ttg seorg kwn zaman dip aku yg telah diserang stroke di kepala.. sgt terkejut sbb orgnya masih muda dan kelihatan sihat bertenaga.. waktu info tu smpai kt aku, kwn aku (syed) dh discharge from hospital and recovering at home.. so the nxt day, a few of my friends + me (yg ada area kl) g la ziarah syed lps keja..

member aku (arip) amik aku ngan paan kt sekitar area ofis n kitorg lalu hiway akleh.. syed ni duk area ampang.. spjg p'jlnan paan duk canang gerai roti naan kt dpn ampang point sementara tgu member lg sorg (panik) dtg.. so masing2 dlm keta dh terliur nk mkn roti naan.. akan taaataaapi, bila smpai destinasi yg dituju ane tu baru nk idupkan api.. hmmm kempunaaaan... last2 mkn gerai sblh.. mknan goreng2.. sib baik sdap.. ilang sikit kempunan.. =p

lama pulak panik nk smpai sbb jam from subang.. so kitorg bertiga g la jenjalan kt ampang point.. itu 1st time aku masuk situ, xdela apa sgt yg gah.. akan taaataaapi, silap langkah termasuk satu kdai baju ala2 FOS.. aku terrrrrrbeli 1 kemeja ngan 2 tshirt.. huhuhu.. melayang $$.. aku nk blame panik disbbkan dia lmbt duit aku melayang.. hahahaha..

by the time panik smpai dh 7 lebih.. baru prasan, ni kira mini reunion of ahli2 geng van merah.. hehehe.. memandangkan arip duk canang fon baru dia yg bagak besar screennya n mcm latest gilak ah.. kitorg guna la sistem gps dlm fon dia.. sudahnya kitorg dok terpusing2 cr umah syed ni.. pendek cite kul 8 lebih br smpai syed.. huhuhu.. terima kasih arip!!! bunyi loceng umah, tgk syed yg buka.. aik, kata sakit tp nmpk cm sihat je.. sekali imbas pandang mmg syed nmpk ok tp lps duk borak2 ngan dia, ada nmpk skit mulut belah kiri ada senget sikit.. n tgn kanan dia, bak kata syed sndri, baru nk ok balik.. kalo x mmg xleh nk angkat.. but apart from that, syed nmpk Alhamdulillah sihat and recovering..

kitorg lepak umah syed smpai kul 9 lebih (sbb tgu So dtg).. wife syed baru blk keja masa kitorg smpai so dia penat n kitorg xnk ggu dia berehat so xdptla nk borak2 ngan wife dia.. hopefully, dgn kehadiran kitorg (termasuk paan n arip yg sengal.. hahaha) dptla bg semangat kt syed utk sembuh lebih cepat.. chewahhh... perasan btol..

so kwn2 yg lain, xperlu rasa bimbang sgt.. Alhamdulillah Syed is recovering.. cuma kita doakanla yg kwn kita ni akan cpt2 sembuh n semoga sakit beliau tidak akan berulang.. kalo korg nk melawat dia kt umah dia di ampang prima condominium, bole dptkan alamat dr aku, paan, arip @ shuk..

tu je buat entry kali ni.. Assalam

p/s: TQ arip sbb anta aku blk cheras mlm tu.. hehehehe..

2 comments: