Friday, May 6, 2011

doyan oh doyan~~~ Balik Pulau mariii...

doyan yg sodap... mmmm
mmmm... dapnyaaa.. dapnyaa..

slasa aritu aku g site miting kt tapak IFN, Pulau Pinang.. biasanya kalo site miting ni QS xbyk sgt berckp.. byk mengunyah je.. hahahaha..

abis je site miting aritu, nasi kandar mcm biasalah.. dh di'buffet'kan kt kawasan parking lobi.. tp bukan nasi kandar yg mjd fokus aku aritu.. aku shift pandangan aku ke kiri skit, maka bersinar2la mata aku nmpk King Fruit tersergam indah.. hahahaha.. makin bercahaya mata aku bila nmpk King Fruit tu penuh satu meja..

akula org pertama yg telah mencuit doyan yg mmg kuning gilak ah.. dtg pulak bos (kira bos la).. chinese lady.. ghupe2nya dia ni antu doyan.. aku mkn doyan punyala xhingat dunia, aku kira2 biji doyan atas pinggan aku adalah dkt 10 ketul.. mmg sdap gilerrrr... dgn kuningnya, dgn manis cmpur pahit2 skit, x tebal sgt x nipis sgt, pendek kata mmg marvellous la.. aku dh xpikir dh masa tu yg aku nk balik naik flight.. tawakal jela agar aku xsedawa dlm plane nnt.. hahaha..

aku kalih kt lady boss, fuhhh... kalo aku ada 10 biji durian dlm pinggan aku, dia adala dkt 15 kot.. and still going strong.. kontraktor pulak, asal kopek je doyan, tala kt aku ngan lady boss, asal kopek je doyan, tala kt aku ngan lady boss.. kitorg ni pun terimaa je.. huhuhu.. doyan punya pasal, makan nasi pun tidak.. hehehe..

bila tny kontraktor, dia kata "ini ah, lulian baik punya.. lulian balik pulau.. balu tulun pokok woo.. itu pasat susah skit mau kasi bukak.. kalo beli kt KL mmg mahal.. td itu olang balu mau turun juai, kita sudah sapu suma".. aku cuma angguk mengiyakan.. ikut ko la.. jnji sodap.. hohoho...

bukan senang nk dpt doyan yg isi suma cantik2.. tp aritu aku sgt suka.. sgt hepi.. naik plane bau tangan smpai tertido.. hahaha.. xdela tipu je.. so kalo ada sapa2 yg ada beli doyan balik pulau tp x larat nk abiskan.. plz let me know.. muahahaha..

No comments:

Post a Comment