Monday, November 23, 2009

cute cuppies....

hi guyzzz and galzzz,

sori la dh lama gilerr xletak n3 baru.. feel xde la lately.. ni pun feel kureng tp roommate ofis aku sibuk suh letak n3 br so aku pun dgn gaya malasnya pun letakla nii... haaa ielya puas ati ko!?!?.. hehehe...
last week aku g kursus web ckub yg diadakan di tanjung bungah resort penang utk 3 hari... tpt dia best gak la.. ambience very soothing.. kalo nk lepak cr ketenangan tpt ni kira okla... betul2 tepi pantai.. kalo dpt seaview punya bilik lagi besh.. aku aritu dpt roadview punya bilik yg amatlah tidak menarik..tp yg bestnya.. suma J41 keatas dapat bilik sorg sooooo best gilala satu katil queen size tu for myself.. mmg tido guling2 pun gerenti xjatuh punyala.. hahaha...
1st day kami bertolak dr dpn ckub lam kul 9.15 gitula.. kitorg naik bas ramai2.. ala2 rombongan cik kiah gitew.. kitorg berenti skali kt r&r tg. malim n skali lg kt georgetown pekena nasi kandaq.. smpai hotel lam kul 3 lebih.. kalo xlagi awal la tp disebabkan oleh kecerdikan en. driver yg telah tersalah amik selekoh, kitorg pusing town 2 kali.. sbb jalan suma one way.. aduhhh mekasihla en. driver.. we luv u la.. cayala.. tp kan sib baik aku teringat nk cite.. kitorg ada jmpe budak yg kena reject rancangan 'so u think u can dance' wahahaha... masa tu kitorg smpai kt satu simpang empat yg ada traffic light and kt tepi one of the traffic lights tu adala sorg hamba Allah (muda lg la maybe 15yrs old) tgh shuffle xingat!!! pastu dia dok putar2 tgn dia smpai nk tercabut aku tgk.. hehehe.. after dia dh puas menari smpai dh xde step dia pun angkatla jaket dia yg kat lantai.. tp cara ni flip jaket diaa... hualaweiii dasat.. huhuhu...k la back to the journey..lps je check in, ptg turun bilik conference (ye ke bilik conference?? ala lebih kurangla) nk download software n mlm spatutnya ada klas tp penceramah gagal dikesan jd 1st day kesimpulannya xwat apala..
2nd day pagi dh stat klas... very interesting la.. wordpress digunakan utk membuat website.. kitorg divide into groups n group aku nk buat website pasal cup cakes.. nama website kitorg CUTE CUPPIES!!!... hehehe... byk jugala yg kitorg blaja.. klas smpai tghari.. ptg smpai mlm free time... yeaay!! lps mkn tghari lepak2 jap lam bilik pastu kak intan ajak lepak jalan2 kt pantai.. mula2 cm mlas sbb tgh cite best kt star movies tp bila pikir2 balik bila lagi aku nk dtg sini kan so aku pun drag myself out of bed dan menuju ke bawah.. turun2 kt pantai bebdk lelaki tgh main beach volleyball.. pastu kitorg (aku, kak intan, kak peri, paan, raj, en. khairi, siti n eli) jalan2 la menuju ke satu pulau buatan.. knowing paan.. kalo dia dh pgg kamera abisla muka makcik ni penuh dlm kamera.. dari aku dok mencangkung smpai terkial2 nk turun tpt batu2 tu suma diambiknya gmbr.. malu makcik.. hehe.. smpai aku amik gmbr pun diambiknya gmbr aku.. xke pelik namanya.. fotogenik sgt ke makcik ni... wahahahaha...
2nd day mlm tu kitorg g pasar malam bukit feringghi.. saje je nk jalan2 mcm tourist.. mcm2 benda ada jual kt sini.. xsangka nan pun buka kafeteria kt sini.. hahaha.. aku pun ada gakla beli barang.. jauh gila aku dtg semata2 nk beli benda alah ni.. nk tau apa?? DVD!!! hahaha... mcmla kt kl xde.. tp kt sini suma cite2 terbaru adala.. gmbr pun cantik.. murah pun murah.. aku yg tgh xde duit pun bole terpengaruh nk beli dvd.. hehe.. lps g pasar mlm tu kitorg pun g la padang kota lama.. nk dijadikanla cite.. eiii takut aku masa tu.. adala sorg pakcik ni tukang jaga parking kot.. tetiba dtg kt kitorg2 yg ramai2 jalan skali tp yg pompuan aku ngan kak intan.. tetiba dia dok berpantun pasal pasangan suami isteri la pasangan bahagia la berjaket klabu la.. aku dh cuak gilerrr... sbb dia pun nmpk cm ding dong je kapala dia.. balik dr minum2 tu pun dai dok kejar siap berpantun2... makcik dh cengkam tangan kak intan pastu tarik kak intan jalan laju2.. pakcik jaga parking tu bole kejar bebdk ni smpai dh nk dkt ngan bas.. bebdk lelaki apa lagi gelakkan aku xingat.. hampeshhh....aduhhhh kecut saya...
3rd day lps bfast ada final klas.. disebabkan en. khairil xsmpat nk abis ajar maka tiada presentation drpd groups.. masa pun suntuk so aftr last klas tu makan tghari and trus siap2 nk checkout.. so aftr checkout amik gmbr ramai2 and then suma masuk bas heading for georgetown nk beli jeruk.. pilihan jeruk mmg bykla i tell u smpai rambang gakla biji mata.. tp aftr dh setel beli sedikit sebanyak kitorg pun head back to kl.. berenti solat jap kt tapah and smpai kl around 7.40.. bus drop kt dpn ofis so satu hal jugakla aku nk balik cheras.. dgn letihnya lagi tp aku tabahkan ati naik lrt ngan 3 beg (incldg handbag la).. akhirnya around 8.45 aku smpai umah, mandi, tgk csi:miami pastu collapse.. huhuhu..

pekena nasi kandaq.. okey laaa...

no paparazzi plzzz.. hehe

baru smpai hotel.. xsabar nk masuk bilik

me being silly... malasla nk buat keje.. suh kak intan je la.. hehe


amboiii khusyuknya geng cute cuppies.. hehe


jalan tunduk n tawadduk.. hahaha

wah.. mcm panjat gunung kinabalu.. hihihi


Ya Rabbi.. aku tertonggek2 pun nk amik gmbr gak!!



mana ikan xdpat2 lagi ni.. aku dh ready nk siang ni..


hmmm... merenung jauuuuuuuuuhhh...


kalo g sana pun best gak...

takuutnya nk turun...
aku amik gambar pun kena amik gmbr gak..
jejaka2 hero kurang ke'remaja'an..

2 comments:

  1. jejaka2 hero kurang ke'remaja'an...??....itu photoshOOot utk mag MANGGA + MasKulin la...haha....

    ReplyDelete
  2. wa best nyer jln2x free je manjang.....
    jelesnye.....

    ReplyDelete