Saturday, March 13, 2010

a new series has begun.......

a new series??? hehehe... arini (13.3) genapla aku memasuki era 3 series... aku bersyukur alhamdulillah yang aku masih panjang umur utk meneruskan hidup dlm keadaan yg sihat (terlebih 'sihat' aku ni) dan juga kerana aku dikelilingi keluarga dan rakan2 yg menyayangi aku.. Syukur Alhamdulillah...

But, there are still goals in my life that i have yet achieved.. as painless as it is to say.. i haven't really achieved my optimal goal that i had set a few years back.. maksud aku, dulu masa awal2 20an aku dh ada mindset that when i get to 30, aku dh ada itu dh ada ini, dh capai itu dh capai ini.. but u know what??? positive thinking is the best way.. like wht my sister told me.. ur not getting older but ur getting wiser.. hmmmm ye ke??hehehe

but in a way, samada kita sedar @ x.. pengalaman sememangnya mematangkan kita.. bila aku dh smakin 'matang' ni kan.. hehehe.. aku rasa i've grown physically (yg itu mmg membesar je) and also mentally.. usia seiring dgn pengalaman menjadikan kita semakin matang berfikir dan bertindak.. xdela mcm muda2 dulu.. main taram je.. hehehe

kalo ikutkan pelan asal pada bday aku, aku nk g tpt yg aku xpenah pegi w/pun dh 30 taun idup.. korg nk tau ke ktne??? aku teringin nk g ZOO NEGARA!!! hehehe.. kesian aku kan.. dh tua bangka tp xpenah pegi zoo negara.. tp xde rezeki nk g masa tu so my friends (odah, shuk n nadia) and I pegi makan2 kt midvalley smbil cuci2 mata (gaji elek beb.. kering kontang tang tang).. ronda2 kt garden... shuk n nadia belikan aku birthday bear yg comel kecik kenot and a 2 1/2" by 2 1/2" chocolate cake.. mmmmm sedaaaaap.. hehe

g ronda2 kt midvalley smpai 8 lebih ko... xsedar sbb ramai sgt manusia kt midvalley tuh.. ditambah pulak dgn ada persembahan Alice in Wonderland (malaysian style..) kt stage tgh tu.. sgt hectic.. after that xtau nk g mn so balik lepak umah aku dulu.. sembang2 pastu g umah shuknadia pulak.. nk drop adik dia.. dh golek2 kt umah diorg kul 11 lebih kitorg pun kuarla balik.. tujuan utama nya adalah aktiviti yg dh lama kitorg x buat iaituuuuuu.... ronda2 kt jalan p.ramlee nk tgk bapuk.. hehehe.. bapuk2 kt sana gila ah ding dong.. seksi bangat2!!! kalah org pompuan... tp kitorg ronda2 lam keta je.. xbran la nk kuar jalan kaki.. xpasal2 je kang..

tp mlm tu x bernasib baikla.. aku xdpt cr sorg pun.. maybe sbb br lps ujan.. nanti basah la baju mak nyah.. hehe.. so after that kitorg g la makan kt kampung baru.. tp bukan nasi lemak.. kitorg g makan kt kdai kak som.. rasanya kak som ni org pantai timur sbb da jual nasi kerabu, laksam etc.. tgh sdap2 lepak baru aku perasan meja dpn aku terletaknya mamat n shuib(from kumpulan sepah), siti sarah raisuddin and 2 other people i dont recognize.. laaa diorg pun makan kt sini ke?? sempoi siooot... aku tgk mamat in reality xdela gelap mcm dlm tv tu.. pakai fair n lovely kot.. hehe.. diorg br balik function kot sbb aku tgk siti sarah punya make up mak datukkk tobal nyooooo.. and pakaian dia bole dikatakan agak ehem2 la.. hehe.. sndri mau ingat la hehe..

lps makan tu baru kitorg head balik ke umah aku sbb keta shuknadia ada kt sana.. g ronda2 kl naik keta odah.. keta besar n ada sun roof.. bole eksen2 kt abg2 'mat sal'.. hihihi..

so all in all.. i had fun walaupun x dpt pegi zoo.. tp perancangan g zoo tetap ada.. sapa nk join aku koling2 tau.. kita buat lawatan smbil blaja ye.. walaupun bday aku xde smbutan iye2 ngan kek besar n adegan makan2, i had friends surrounding me till the wee hours and for that i appreciate it very much.. THANK YOU SHUK, NADIA n ODAH!!! hehehe..

thats all for now..
peace out n salam...

1 comment:

  1. no hal la....
    anything for u....ha..ha....
    jom kita g zoo ekk lain kali.....
    kul 8.00am kita dah kat depan gate next time...he..he....

    ReplyDelete