Monday, December 28, 2009

bengang!!!!!

hi suma!!!

rasa cm dh lama sgt xmasuk n3 baru.. ntahla mcm tiada cite sgt.. sbnrnya ada mcm2 cite tp tangan ni rasa cm berat benor nk menekan2 butang2 keyboard ni.. aku pun actually baru masuk ofis stlh bercuti slama 5 hari.. penangan 5 hari cuti, arini nk bangun tido teramatla payah..

so n3 kali ni aku nk story skit pasal insiden yg berlaku isnin mgu lepas (21.12.2009).. sorila lambat skit nk story.. kisah ni buat aku rasa tensen!!! bengang!!! marah!!! sedih!!! and sdkit bodoh la..

kisah ni berlaku di dlm lrt masa aku nk balik dr kerja.. kebetulan aritu aku blk sorg sbb lin ngan yati balik lmbt.. at first everything was ok.. mcm biasa.. naik tren trus dpt tpt duduk.. tpt duduk pun agak strategik iaitu dpt duduk kt tepi pintu so adala dinding skit utk aku letak kpala and catch some zzzzz...

ada sorg pompuan duk sblh aku and masa hentian salak slatan adala sorg mamat india around 19yrs old kot masuk.. tangan kiri dia bersimen and dia duduk sblh minah yg duk sblh aku ni.. the nxt stop adalah bandar tun razak and minah sblh aku pun turun.. so bila minah tu turun tepi aku kosongla.. kira ada jarakla ngan macha india tu.. dr tepi mata aku aku nmpk dia mengesot dkt ngan aku.. aku wat xtau jela kan.. TIBA2 aku rasa ada benda duk kuis2 tepi punggung aku.. mula2 aku mcm ingat apa benda tp all of a sudden aku tersedar yg AKU KENA RABA!!!! AAAARRRGGGHHH!!!

mula2 tu bila aku kerling tepi tangan macha india siot tu berenti.. so aku pun mengesot ke kiri skit nk bg jarak.. alih2 macha bongok tu ngesot jugak.. pastu dia duk kuis2 lagi... sudahnya aku pandang muka dia and aku soundla.. aku cakap "your hand!!!".. so masa tu dia berenti la.. bila aku pandang dpn balik dia dok kuis2 lagi... aku rasa cm nk menangis pun ada masa tu..

lagi skali aku pandang dia.. dead straight in the eyes aku pandang dia.. dia bole pandang aku balik ngan muka toyeee!!!!!!!!... geram btol aku masa tu.. tp salah aku gak sbb xjerit ke apa sbb aku ni jenis xsuka buat kecoh.. and actually bila aku sndri alami insiden raba meraba ni aku cm jadi panik, jadi kalut... hentian aku iaitu kt bndr tasik slatan sbnrnya the next stop aftr bdr tun razak tp masa tu aku rasa jauh gila nk smpai..

aku agak terkilan skit sbb dpn tpt duduk aku aku amoi cina ngan pompuan melayu.. aku ada gak pandang2 diorg minta tolong tp diorg just pandang aku balik and then buat xtau je.. sedey gak masa tu.. tp xpela.. diorg blum kena lagi kot.. so masa hampir nk smpai stesen bdr tasik slatan aku cpt2 bangun walaupun xsmpai lagi sbnrnya.. masa nk nk bangun tu macha bongok tu smpt lg kuis punggung aku.. and masa aku bangun dia pun cpt2 bangun.. eiiii
k@#$*g niii... xpadan ngan tangan sblh bersimen ada ati lagi nk meraba.. aku rasa dia patah tangan kena blasah sbb meraba gak kot.. buduuuhh...

aku prasan macha bengong tu cm nk rapat ngan aku tapi aku lebih tangkas!!! muahahaha.. aku menyusup dpn sorg mamat melayu and bila pintu buka je aku cpt2 kuar.. smpai je nk kuar dr tpt parking aku nmpk macha tu dgn mak dia @ makcik dia.. tgh gelak2 buat macam biasa.. aku rasa masa tu nk je turun dr keta and g bgtau mak dia tu tp aku kan xbp pandai sgt dlm confrontation ni.. so aku pun berlalu je la dgn hati yg bengang..

kesimpulannya disini.. kalo nk duduk sblh sapa2 pun, kita kena sentiasa berwaspada and curiga.. jangan jadi macam aku.. yg gemuk ni pun nk diraba.. bongok!!! hehehe..
jadi kpd kwn2 ku sekalian yg menaiki public transport, plz be careful of ur 'goods' (if u know wht i mean).. hehe

peace out.. salam..

2 comments:

  1. kui kui kui...aku xleh nak salahkan macha tu laa nani...aku ingat ko duduk kat tempat OKU...macha tu marah laa sebab dia consider OKU jugak...

    tapi kalo aku jadi ko aku himpit aje tangan dia ngan bontot...nak sangat raba bontot kan...

    ReplyDelete