Thursday, April 26, 2012

Al-kisaaaaahhh....

alo..alo.. is the mic on??? hehehehe...


walawehhhh... lama bangat x hupdate blog nih...


4 months into the year of 2012.. lama tu juga la aku x 'naiktarikh'kan blog aku ni.. smpai dh rasa kekok lak nk menaip ni.. gigil jari2 dobot nk menaip nih... wahahahaha...


ekceli, macam2 cite selama 4 bulan nih... tp yg paling penting.. of cozes la birthday aku... yeay!!! tp dh lopeh bulan 3 aritu... yg bestnya ujung bulan 3 tu, mak n abah sponsor 1 familiy (excluding along n family sbb xdpt blk kg) duk kt ilham resort PD... manyak syok wooo.... benda free mmgla terkinja2 sronoknya kan.. jgn nk tipu diri sndri.. kalo dh sengih sorg2 tu mmg stuju la kan.. hehehehe...


my sis siap buat banner lagi sbb bukanla celebrate bday aku sorg..(xdapek jack kalo aku sorg je bday smpai parents nk sponsor 1 famili holiday kan.. huhu) ..bulan 3 ni ada 3 family members punya bday.. 1 cucu kesygn, 1 anak kesygn n lastly me.. nmpk sgt my place dlm famili kan... huahuahua...


hmmm... apa lagi ek nk story.. tadi ckp mcm kencang konon byk sgt cite tp tetiba rasa mcm xde apa lg nk cite dh... gila sedey life aku nih... huhuhu...


oh ye.. kisah sedih pulak.. last saturday (21.4.2012) housemate aku telah kehilangan ayahnya.. Inalillah.. ayah dia dh mmg sakit n terlantar di hospital for almost 2 months.. i got a call from her abt 7 minutes after her father passed. to cut things short, aku yg mmg odw nk blk kg (hulu selangor) telah tidak smpt jejak kaki ke kg ptg tu sbb kwn2 dh tgu kt tol tg.malim sbb nk pergi ziarah.. we headed for ipoh from tg. malim around 6.45pm.. sampai umah kwn tu dlm 9 lebih (8 lebih dh smpai kwsn perumahan tp sesat barat cr jalan umah dia.. huhuhu... fail...) lps ziarah n borak2 kejap kami meminta izin pulang.. masa tu dh nk dkt kul 11 mlm.. 


cdgan asal, member2 nk anta aku blk kg n then diorg trus shoot blk kg.. tp dh muka masing2 mcm garfield pakai tudung.. diorg pun tumpang tido umah aku kt kg.. kul 1 pg smpai.. mujur bukan aku yg drive.. ngehngehngeh.. skali skala ajak member dtg umah lepak2 pun sronok juga.. hehehe..


pe lagi ek..
oh ye ...
last but not least....








duit tunggakan dh dapat... yeay!!!!
syukuuuur.. :D

No comments:

Post a Comment