Thursday, September 8, 2011

salam aidilfitri


Salam aidilfitri semua..

maafla lewat ucapkan slmt ari raya.. tp better late then never kan.. :p

dikesempatan ini, sy nk ucapkan selamat hari raya adilfitri.. jari 10 yg dobot2 comel ni disusun tanda memohon maaf atas segala salah dan silap (salah taip a.k.a typo xkira eh.. hehehe) andai sengaja @ tidak disengajakan @ sengaja tp buat2 xsengaja harap diampunkan dengan hati yg ikhlas..

sama2 la kita menyambut hari lebaran ini dengan jiwa yg bersih, semoga segala tambahan amal yg dilakukan bulan posa aritu diteruskan ke bulan2 seterusnya.. InsyaAllah..

thn ni, di kala umur ku menginjak 3 series ni... korg percaya x aku dpt duit raya... yeay!! sgt suka.. walaupun $$nye xbyk mana but its the thought that counts.. nk tau aku dpt bp??? jap eh.. intro skit.. ehem.. ehem... drumroll plz.... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

RM3!!!!!

xkisahla... janji aku dpt.. ko hado?? xde kan... huahuahua..
sapa nk duit raya meh jmpe aku.. ada lg baki singgit2 nih... wahhh.. budget cm kaya je..kahkahkah..

k lah.. aku nk buat entry lain lak pasni.. pasal lagu yg duk lekat lam kepala 2-3 ari ni.. smpai bangun tido terus nyanyi.. ko hado?? xdo gak kan?? hihihi..

peace out n Assalam..





No comments:

Post a Comment