Friday, June 24, 2011

BENGANG... grrrrrr!!!!

BENGANG!!! BENGANG!!!!

penah x korg rasa, benda yg kita buat smpai kelam kabut kehulu kehilir tetiba ada org kata benda tu xde.. tp bila kita check sendri benda tu ada????

tu yg jadi kat aku...

pastu bole pulak orang tu shoot email kata aku xbuat keja tu.. siap cc ke big boss okkk..... org tu siap kata sbb aku xbuat, menjejaskan proses kerja dia.. aku dh buat laaaaa... aku siap check balik benda tu and ternyata benda tu adalaaaaa.... alaaaa jgnla mcm ni... jatuh terus reputasi aku.. aduiiiii....

tp xkan aku nk dok diam je kan... aku pun terus reply la email tu.. tp belum ada feedback lg sbb pg lg kot.. aku reply to all... huhuhuhu.. tp takut gak ni... huhuhu... manala tau tup2 bos aku pun salahkan aku... adeii..

xpela.. kita wait n see je la.. hopefully kebengangan di pagi hari ni x akan menjejaskan mood aku sepanjang ari... minta2 la..

peace y'olls!! (",)v

1 comment:

  1. Memang susah kalu officemate jenis batu api. Suka nak burukkan kita depan bos.

    ReplyDelete