Friday, June 25, 2010

Beware of 'The Darkness' yg hampeh

maaaaak aiiihhh... lama tu aku x update blog aku nihhhh.... menda la yg aku buat smpai xde masa ni eh.. hehehe.. fuhhhh... fuhhhhh... fuhhh... (tu bunyi aku dok buang abuk n sawang2 kt lam blog aku nih... hahaha) ok dh bersih skit dh.. barula bole stat cite baruu..

Alkisah... aku xtau la apala nasib aku ni.. asik terkenaaa je ngan manusia2 yg 'gelap bak malam yg tiada bintang'.. cewahhh... bagus aku ni hahaha... aritu ter'insiden dgn warga gelap tmptan (sib baik aku x duduk je atas tgn dia.. wahaha) kali ni ngan warga gelap import pulok.. Aduhhhhhhhhh.... aku rasa muka aku ni dh cukup cerah dh ni.. awatlaaaaa korg2 ni ganggu aku haaaaa???? Bongok!!! Haaa geram nii... geram niii.... aku ni mukadimah bukan main panjang lg ni tp cite tak juga lagi.. wakakaka... okla2 aku cite.. aduuuuhaiii...

last sunday lam kul 10 pagi la aku kuar la dr umah sewa ku di cheras utk ke umah alang.. tp b4 that aku buat pitstop jap kt giant connaught nk beli brg skit.. sudah beli brg tu aku tetiba rasa nk terkucil so aku pun bw keta ke tgkt bwh (FYI giant connaught kt tgkt atas, tgkt bwh ada kedai2 lain and toilet pun kt bwh).. masa nk g toilet tu aku tgk byk kedai x buka lagi so keadaan agak suram dan sunyi.. sesudah melaburkan hajat.. ahaks.. aku pun patah la balik ke kereta ku mengharungi kegelapan dan kesuraman smbil aku tgk ber'sms.. ehem ehem.. hihihi.. tgh2 dok sms smbil berjalan tu tetiba aku ditegur... ditegur??? siapakah yg menegur aku??? aku tgk keadaan gelaaaap je.. owhhh rupanya ada Pak Tam tegur aku.. patutla aku x nmpk... WAHAHAHA... eiii jahatnya aku.. tp padan muka dia...

aku kan jenis peramah so bila dia 'hello' aku, aku pun 'hello' je la balik.. smbila tu dia jalan straight aku dh nk belok kek kanan.. alih2 dia boleh patah balik n nk ckp2 ngan aku..aku ingat Pak Tam ni nk tnya direction ke hapa.. masa tu aku dh berdiri kt lorong yg menghala ke pintu masuk.. kebetulan masa tu ada sorg mamat tgh berdiri kt pintu masuk n ckp2 on the phone smbil tangan dia duk melambai2 so Pak Tam tu ingatkan mamat tu panggil aku so dia pun back off la.. aku pun dgn laju berjalan ke kereta aku yg dkt ngan pintu masuk n terus kunci pintu.. aku dh tarik nafas lega dh.. alih2 aku pusing kanan tgk Pak Tam tu dh berdiri tepi keta aku!!! aku dh cuak abis weiiiiiiiii....... kt tgn kiri dia ada buku.. aku nmpk mcm bible.. so aku pun ckp la aku xnakla.. nk cptla.. sumala aku ckp tp dia kata dia nk ckp sumthing kejap je.. n bukan nk jual apa2 pun.. so aku turunkan tingkap aku seinci je.. just for the sake xnk Pak Tam tu buat pasal..

bila aku turunkan tingkap dia kata dia nk kenal ngan aku la.. dia ckp tuhan temukan aku ngan dia la... GILAAAAAAA..... Bongok tulla.. aku dh bengang gak la masa tu.. aku ckpla famili aku dh tgu aku sbb aku dh lmbt.. aku xnk dgr apa2 dh... tp aku takut gak kalo aku buat kurang ajar kt dia kang dia cr aku lain kali.. masak aku.. dh la kt area2 umah aku so Pak Tam2 ni toksah buat main.. sbb tu aku cuba nk ckp elok2.. aku ckp ngan Pak Tam tu.. 'wht do u want from me???' pak tam tu kata nk kenal ngan aku la.. nk no fon aku la.. stakat nk tny kabar la.. gila kooooo.... nk mampus aku nk bg no fon aku kt org gituuu....

dia tny aku dh kawin ke.. aku ckp aku dh tunang.. wahahahaha.. tp tu pun dia dok desak2 jugak.. siap tunjuk diri dia kt aku, ckp dia bukannye teruk sgt.. kiranya dia kemas la berpakaian... ADA AKU KESAH!!! pastu siap ckp dia suka ngan aku sbb aku bole ckp English walhal aku ckp hello je ngan dia.. Mangkuk!! smbil2 tu aku tgk mata dia tu dok kerling tang2 lain dh.. pastu siap ada kwn dia lg sorg dtg kt tepi tingkap aku.. masa tu aku pun dh bengang la... n aku rasa Pak Tam tu pun dh tau dia xkn dpt apa2 dr aku.. so last skali aku ckp kt dia "Ur making me very uncomfortable' (dgn nada agak kuat dgn muka agak marah) n sudahnya dia blah mcm tu je... Buduh! Mangkuk! Cikapot!! Xpasal2 aku menyumpah seranah org arini.. org kata xnk tu xnklaaaaa....

sudahnya aku bw keta dgn terketar2 menuju ke shah alam.. terketar2 sbb takut n sbb geram yg aku terpaksa kontrol.. kalo nk diikutkan, hanya 2 org je tau cite ni sblm aku mem'blog kan kisah ni.. famili aku pun x tau.. 1 of my friends cdgkan aku beli pepper spray so aku skang dlm proses mencr pepper spray la ni.. sib baik ada member polis yg mmg tgh promote keselamatan wanita.. tp bukan free kena byr gakla.. so sapa2 yg nak pepper spray silala bgtau aku.. bolela kite membeli secara beramai2.. n sama2 la kita sebagai wanita menjaga diri kite drpd diganggu 'Kabus Hitam Legam' wahahahahaha...

thts all for now.. peace out.. salam...

1 comment: